20 Haziran 2011 Pazartesi

Bodrum

Bodrummm Bodrummm hıhııı diye mırıldana mırıldana gittim geldim. Bir daha gider miyim pek sanmam.

Gümbet turistten geçilmiyor. Herşey onlara göre düzenleniyor. Turistler hoşlanmıyor diye eğlence mekanlarında Türkçe müzik çalmıyorlar. Oteller onların konforuyla daha çok ilgileniyor. Velhasıl kendi ülkemizde turist gibi tatil yaptık.Ama iyi tarafıda var elbet,kimse türkçe bilmediği için istediğiniz gibi dedikodu yapabiliyorsunuz :)

Bodrum'da gezilebilecek en önemli yer Bodrum Kalesi ve kale içindeki su altı arkeoloji müzesi. Gittik,gördük fotoğraflarını çektik. Bodrum'un da güzel resimlerini çektim elbette. Başka bir yer gezemedik. Bir de ünlü Bitez Dondurmacı'sına gittik ama Mado'nun dondurma lezzetinden çook uzak. Dondurma deyince Maraş Yaşar Pastanesi kesme dondurmasını tek geçerim.

Otelimiz Gümbet Bitez arasında olduğu için en yakın deniz Bitez'deydi. Fakat denizi beğenmedim,havuzla idare ettik. Havuz ve güneşle dopdolu bir tatil yaptım ama bence tatilin en güzeli gezelim görelim tadında olanlar.

 İşte Bodrum resimleri

Hiç yorum yok: