27 Temmuz 2010 Salı

Hayat herkese eşit davranmıyor,herkes şanslı doğmuyor.Buradaki şans para,imkan değil elbette.İnsanın en büyük şansı güzel bir aile oluyor.Arkadaş,iş,para,ortam bunların hepsi geçici.Oysaki aile bazen bunların gerisinde kalsa da en önemli ve en sadık en gerçek olanı.İhtiyacın olduğu ansda arka sıralardan en öne tam omzun hizasına geçiyor.Sırtını sıvazlıyor,hadi bakalım ha gayret bu da geçecek,ben yanındayım diyor.

Ama o bu konuda şanslı değildi.Sorunlu bir ailenin küçük kızlarıydı.Naif,çekingen,ürkek kendi kozasında küçük bir kız çocuğuydu.Biliyordu,hissediyordu içinde çok başka dünyalar vardı.O sokaktan ötesi vardı hayatta.Ah bir yerden başlasa devamı gelecekti biliyordu.Bir gün oldu başladı.Attı kendini dış dünyaya.Attı da iyi mi oldu,keşke kozasında kalsaydı...

1 yorum:

Tombul Peri - Sıla dedi ki...

:) eskiden işte ben de bu sevgi böcüklerindendim. Şimdi yaşla gelen bir mesafe, bir akıllanma, bir tartma var bende. Böyle daha mutluyum, böyle daha huzurluyum. Evet hala güleçim hala ağlamak isteyene dayanağım ama kalbime koymadan önce çok tartıp biçiyor soruyor sorguluyorum. En akıllısı. Yazdıklarına tamemen katılıyorum...
Sevgiler
Sıla