22 Temmuz 2010 Perşembe

Memnun kaldığım,tavsiye etmek istediklerim için illa ki makyaj blogum mu olması gerekiyor.Kesinlikle hayır.Burası benim, istediğimi yazarım deyip,iyiki  almışım etiketini hizmetinize açıyorum.

İlk iyiki almışım ürünüm şampuan ve saç kremi gibi birşey.Maalesef saçlarımla aram hep kötü durumda.
Saçlarım genetik kodlamayla ince telli.Banyodan çıkınca tel tel berbat bir görüntüsü oluyor.Bende yar bana bir çare modunda blogları gezerken Tigi Bed Head Superstar serisiyle tanıştım.Kullanıp memnun kalanlardan esinlenerek hemen sipariş verdim.Şampuan çilekli,gayet güzel kokuyor.Artık şampuanım budur.Bir de elektriklenmeyi azaltan saç kremi gibi bir şey aldım.Onu da banyadon sonra suyu alınmış,nemli saçıma sürüp tarıyorum.Mucizeler yaratmasada saçıma biraz hacim kattı ve elektriklenmesi azaldı.Tavsiye ederim.

http://www.cheapsmells.com/ bu siteden gayet uygun fiyata alabilirsiniz.Birkaç günde elinizde oluyor.


Tigi Bed Head Hair Care, Shampoo (Superstar Shampoo 250ml



Tigi Bed Head Hair Care, Thicken & Volume (Superstar Volumizing Leave-in Conditioner 200ml)

Hiç yorum yok: