2 Eylül 2010 Perşembe

Konak,Galata

Galata kulesini yakından hiç görmemiştim.Meğerse ne devasa bir yapıymış,oldukça uzun ve geniş.İçine girmek henüz kısmet olmadı ama yakındır.Gittikçe yakınlaşıyorum ona.Otobüsle geçerken görürdüm,şimdi ise dibinden gördüm :) Yakındada balkonundan eşsiz İstanbul manzarasını izlerim.

Galata kulesinin etrafında çok güzel mekanlar var.Bu yerlerden birisi de Galata Konak Cafe.Terasından tüm İstanbul gözlerinizin önündedir efendim.Bir yanınızda Galata kulesi,karşınızda Haliç manzarası.Akşam manzarasını varın düşünün artık.

Manzara karşısında iftar yapmanın tadıda ayrı oluyor.Açlığınızı manzarayla unutuyorsunuz neredeyse.Gidip görülmesi gereken bir yer.Fiyatları biraz pahalı ama manzarayı hesaba katarsak arada bir gidilebilecek bir yer.Tavsiye ederim.

konak cafe

Hiç yorum yok: