29 Kasım 2010 Pazartesi

                  

Her taraftan köşeye sıkışmış bir kadına iyi ne denebilir ki? Ne kadar anlamsız kalır,yaşama tutunmaya çalış cümlem.Kendi rahat dünyamdan onun sıkıntılı,çıkmaz dünyasına umutlu cümleler söylemek ne kadar faydasızdı.

Aile,iş,aşk,para... Her konuda dibe batmış,sıkıntıların ortasında kalakalmış bir kadın.Anti depresanların,psikolog,psikiyatrların artık fayda vermediği,ne tarafa baksa karanlık olan güzel bir kadın.

Gözleri Türkan Şoray iriliğinde,kalbi sıcak,sevecen,kıymet bilen güzel bir kadın.

Onu yıllar önce tanıdım,işten ayrıldım ondan ayrılmadım.Onu sevdim,kıymet verdim.Sırrını açtı bana,gözyaşlarını paylaştı.Çok şey yapmak istedim onun için ama yapamadım.Geçen yıllarda sıkıntıları daha da arttı,kullandığı ilaçların tesiri ise azaldı.Hayat öne geçti,onu yıktı geçti.Ama gözlerindeki parıltıyı görebiliyorum yine de.Bir ışık yansa,ilk adım atılsa hayat tarafından, o yaşama tutunacak, o güzel gözleri yine gülecek,şen kahkalar atacak yeniden.

Onun için dua etmekten başka şey gelmiyor elimden,dualarım seninle güzel kadın.İnşallah güneş senin için doğacak,hayat sana gülümseyip bir ışık yakacak.

Hiç yorum yok: