16 Mayıs 2011 Pazartesi

Yaza giriş notları

Galiba bu sefer İstanbul'a yaz geldi. Artık kıştan yaza direkt geçişe alışmalıyız. Değişen ekolojik dengeyle beraber sonbahar ve ilkbahar anılarda kalmak üzere sanırım. Kabandan şorta hızlı geçişlere alışmalıyız.

Ne güzel mevsimdin sen sonbahar,en sevdiğim,doğduğum mevsimdin. Seni anılarımda saklayacağım,seni özleyeceğim. Dramatik bir vedayla baharları uğurlayıp ışık hızıyla yazın güzelliğine geçiyorum. Güzide bir atasözümüz vardır, hepimiz biliriz. "Geldi bahar ayları gevşedi gönül yayları" hem komik,hem de oldukça gerçek bir atasözüdür.Isınan hava,açan güneş,börtü böcek rengarenk çiçekle birlikte insanın gönlüde şenlenir,aşık olası gelir bu havalarda. Bakalım kısmet,herkese hayırlı sevdalar dileyelim.

Malum yaz birazda diyet demek. Bende efenim 2-3 kilo versem fena olmaz deyip,birazda can sıkıntısından başladım diyete. Aslında o diyeti bu diyeti gibi şeylere şimdiye kadar hiiiç bulaşmadım, kilo aldıysam paşa paşa sporuma gider,boğazımı kısar kilomu veririm. Ama bu sefer bende katılayım bu furyaya dedim. Maksat eğlence işte. Başladım Dukan Diyetine,geçenlerde evlenen prenses ve annesi de bu diyeti yapıp başarıya ulaşmışlar. Tacım yok ama bari diyetimiz aynı olsun diye başladım.

Buradan  siteye girip gerekli bilgilerinizi ve olmak istediğiniz kiloyu yazdığınızda size bir program çıkarıyor. Bu diyet 4 devreden oluşuyor. Detayları birçok sitede bulabilirsiniz.

Ben sadece ilk aşamasını yaptım.,5 gün anca dayanabildim. Başta kolay gözüksede işin iç yüzü öyle değil. İlk evrede sadece protein yemek gerekiyor. Meyve bile yok,bana göre dayanması zordu. Benim ilk evrem 3 gündü, iyi kötü  protein kısmını tamamladım ama sonrasında tansiyonum düştü.Kendimi iyi hissetmeyince pes ettim. Ama 1 kilomu da vermiş oldum :) 

Malum yaz gelince tatil planları da hız kazandı. Geçen seneki Gap turundan sonra bu senede yemyeşil bir Karadeniz turu yapmak istiyorum,kısmet.İnşallah kaderde Karadeniz'in güzelliklerini görmek vardır.Ülkemizin her yeri o kadar güzel ki, her ilinde keşfedilecek binbir güzellik var. Umarım hepsini ayrı ayrı gezebilirim.

Hiç yorum yok: