13 Mayıs 2012 Pazar

Van Gogh Alive

Fırsat sitelerine düşmesini ümit edip son günlerine kadar beklediğim sergiye fırsattan istifade edemeyip 15 tl vererek girdim. Bilet fiyatı küçük bir pet şişedeki suyun parasına bakarsak (1,75 tl) oldukça makul bir fiyat oluyor. Arkadaşım şişeyi şimdiye kadar içtiğim en pahalı su diye afişe edip, saklamak istedi ama sergi sonrası gittiğimiz cafedeki görevli onun ehemmmiyetini anlayamayıp, onu sıradan ucuz bir pet şişe sanıp çöpe yolladı maalesef.

Sergiye gelirsek; gerçek sanat severleri mutlu edeceğini pek düşünmüyorum zira ortada rahatça görebileceğiniz tablolar yok. Projektörden yansıtılan tablo parçaları var. Bu parçaları bütün bir halde göremediğimiz için de izlemesi pek zevkli olmuyor. Zaten salonun kolonları da görüş alanımızı bazı yerlerde kapatıyor. En güzeli yere oturup güzel müzikler eşliğinde sohbet etmek :) ve Van Gogh'un güzel cümlelerini okumak. Bazı resimleri hareketlendirmişler, hoş olmuştu. Uçan kuşlar müzikle birleşince gayet güzel olmuş.

Sonuç olarak, daha önce tabloların gerçeğini görüp sonrasında böyle bir sergiye gelmek daha keyifli olur. İlk olarak bu sergiyi görmek ise tabloları tam olarak göremediğimiz için pek tatmin edici olmuyor maalesef.

Sergideki müzikleri beğendik, gidip soralım ne çalmışlar derken sergi tanıtım dergisinde hepsini bulduk :)
İlgilenenler için yazıyorum.Biraz araştırma yaptım da sağolsunlar şarkı listesi oluşturmuşlar.Hazıra konmak bu olsa gerek...






Hiç yorum yok: