3 Nisan 2014 Perşembe

10.000 adım

Yeni furyalardan biri de günde 10.000 adım atmak. Yürümeyi seven biri olarak benim için ulaşılamayacak bir hedef değil. Yaparım ben bunu deyip 2-3 kilo fazlamı vermek niyetindeyim. Mayıs ayında İspanya sokaklarında daha hafif dolaşmak istiyorum :)  Peki bu adımları nasıl sayacağım derken adım sayar diye bir şey olduğunu gördüm. Alsam mı hangisi iyi hangisi kötü derken akıllı telefon uygulaması varmış, onu yükledim. Google Play'den indirebilirsiniz, pedometer adı. %98 doğru olduğunu düşünüyorum. Ve dün ilk 9.200 adımımı attım. Sabahları da biraz yürüyorum bugün onu da saydım o da 1200 civarı yapıyor. 10.000 adımı fazlasıyla tamamlamış oluyorum. Her gün bu kadar yürüyemem ama haftanın 5 günü kesin yürürüm. Adım sayarak işi eğlenceye ve iddiaya dönüştürmüş oluyorum, kendi kendime çok pis gaz veriyorum. Yürümeyi sevenlere tavsiye olunur efenim

2 yorum:

pelinpembesi dedi ki...

mayısta ispanya ne güzelmiş..bizim ilk olarak nisan sonu fransa var kısmetse. heyecanla bekleniyor değil mi??

emili dedi ki...

Buket evet heyecanlıyım oldukça, Fransa'da görmek istediğim yerlerden.Size de iyi gezmeler