12 Ağustos 2010 Perşembe

Canım sıkılınca hep saçmalarım.Saçmaladıkça canım daha da sıkılır.Mesela aklımda kalmış bir ara gönül sazımı titretmiş eskileri araştırırım nerden mi? tabii facebookdan.Ah bu facebook yaktı beni.
Bakarım adamlar evlenmiş,aman ne güzel der geçerim.Sıkılınca yine bakarım sadece profil resimleri gözüküyor,değişmiş mi diye ona bakarım :) Mail adresini bildiklerimin şifresini çözmeye çalışırım,okuyucu gülüp geçme sakın bulduklarım olmuştur.Zira erkekler şifre konusunda biraz zayıflar ee bende biraz zekiyimdir,parçaları güzel birleştiririm.İyi bir çalışma sonunda şifre ellerimdedir.Hatta abartıp adamların haberi yokken gizli sorularını bile değiştirmişliğim vardır.O şifre değiştirir,ben gizli soruyu bilip şifreyi yine değiştiririm.Ama bunların hepsi can sıkıntısından.
İşim gücüm varken o değersizlerin hiçbiri aklımın ucundan geçmez.Boşta kalınca sapıtıyorum elimde değil.Hatta bir defasında zavallının (işin iç yüzünü anlatsam canavar olduğu çıkar ortaya) şifresini kaptım,sürekli maillerini kontrol ediyorum :) Sonra baktım böyle olmayacak,takıntı oldu bende çünkü.Adamda biliyor bildiğimi,umrunda değil.Bende ya şifreni değiştir ya da mail hesabını kapatırım dedim :) Hemen değişti tabii şifre.Bende bir dertten kurtuldum.Bir defasında da birinin gizli sorusunu attım tuttu :) Biraz da şanslıyım galiba.

Hep can sıkıntısından bunlar.Off yine canım sıkılıyor.Biri beni durdursun !!!!!

Hiç yorum yok: