17 Ocak 2012 Salı

Sene sonu hesap kitap işleriyle uğraşanların kabusudur. Devir işlemleri,sayımlar,hesaplar.... Neyse ki çoğu gitti azı kaldı. Bunlarla uğraşırken bir de baktım ki  Ocak ayının sonuna gelmişiz neredeyse. Ve acı gerçek, zaman su gibi akıp gidiyor.Ben koştukça o nazlı bir kız gibi saçlarını savura savura umursamazca koşup elimden kaçıp gidiyor.

2012 için çok güzel kartlar aldım. Sanırım 10'a yakın kart geldi.Herkese buradan bir kere daha teşekkür ediyorum.Benim gönderdiklerim galiba geç kaldığım için postada kayboldu.Seneye daha erken davranacağım. İnsanı hayata bağlayan küçük şeyler vardır o an gülümsetir,kalbinize ruhunuza iyi gelir. İşte bu kartlarda benim için öyle oldu.

Uzun zamandır istediğim,aradığım bir etkinliğe katıldım. Kitap kulübü... Her hafta bir kitap okuyup toplanıyoruz ve kitapla ilgili konuşuyoruz.Farklı insanlar tanımak,yeni yazarlar okumak gerçekten heyecan verici. Bu sayede haftada bir kitap bitiriyorum. Bu sayede Rus klasikleriyle aramdaki buzları eritmek istiyorum :)

Şimdilik bu kadar...

Hiç yorum yok: