29 Ocak 2012 Pazar

Hiç ummadığınız bir anda sizi vuran,kalbinizi paramparça eden bir dostun ! "Gerçek dost,hatalardan dolayı dostluğu bitiren değil dostluğun uğruna hataları bitirendir" demesi.  Hayatınızı bir anda alt üst eden,yalandan bir dünya kurduğunuz bir aşığın ! ""Ben gidiyorum dediğinde gitme diyen birini değil,ben de geliyorum yalnız gidemezsin diyen birini istiyorum" demesi.

Olaylar ve farklı bakış açıları... Bir 3.kişi olmalı sanırım kimin doğru neyin yanlış olduğunu söylemeli ve suçunu bilmeli,kabahatiyle oturmalı,affını dilemeli kişi. Oysaki herkes kendince haklı şimdilerde, haklı olduğumdan emin olduğum durumlarda bile bunları duyunca,okuyunca sanki ben yaşamamışım gibi onlara hak vermek,acılarını ! dindirmek istiyorum. Neredeyse onları teselli edeceğim. Belki de kimse suçlu değildir,kendi penceresinden kendi dünyasından bakınca yaptıklarında,söylediklerinde onlarda kendilerince haklıydılar...

Hiç yorum yok: