13 Şubat 2012 Pazartesi

Kısalan mesafe

Hayvanlarla yakınlaşmalarım çoğalıyor.İnsan arsızı kedinin ilk gün kuyruğunu, ikinci gün bedenini bacağıma sürtüp geçmesinden sonra bugün de sevimli bir köpekle ansızın karşı karşıya geldim. Evet korktum kaçacak bir yer yoktu. Tırsa tırsa yanından geçtim ve ne kadar sevimli, bir an dokunsam mı diye düşündüm.Sanırım hayvanlarla uzak mesafem kısalmaya başlıyor ve dayanamayıp, korkumu aşarak birine dokucanağım... Artık hayvanları sever misin sorusuna -Evet ama uzaktan yerine evet bazen onlara dokunabiliyorum diyebileceğim....

Değişmeyen tek şey değişimdir... (Toplumsal mesaj)

2 yorum:

A-H dedi ki...

kediler harikadir, umarim birgun bol tuylu bir kediyi kucagina alip oksamanin guzelligini yasarsin, ayrica cok iyi de stres atiyorsun boylece ;)

emili dedi ki...

İçim bir hoş oldu,ürperdim biraz sanki :)