10 Ağustos 2009 Pazartesi

Küskün


Hayat bana küskün

Kaderim küskün.

Akıllı olmaya çalışıp,öyle görünmeye çalışıp ruhumu yorduğum içim kendim bana küskün.

Yanlış kararlar verdiğim için kaderim küskün.Mucizelerimin sonu hüsran olduğu için hayallerim küskün.

Dört ayak üstüne düşünlerden olmadığım için şansım küskün.

Çok fazla düşünüp,kendime eziyet ettiğim için aklım küskün.

Herşeyi farklı açılardan görmeye çalışıp,sıradanlığın tadını kaçırdığım için bilincim küskün.

Ben mi ? Ben en çok sana küskünüm,hayal kırıklıkların için.Hayatımı yoluna soktuğumu düşündüğüm,artık bir adım önde olduğumu düşündüğüm sırada beni uçurum kenarında bıraktığın için en çok sana küskünüm.



Kırılgan bir çocuğum ben
Yüreğim cam kırığı...
Bütün duygulardan önce öğrendim ben!
AYRILIĞI!

Küskün diyorlar
Oysa kırılganım ben
Gözyaşlarım mücevher...
Saklıyorum herkesten.

Ürküyorlar gözlerimdeki ateşten,
Ürküyorlar dilimdeki zehirden
Ürküyorlar dur-durak bilmeyen,
Gözü kara cesaretimden...

Diyorlar,'Bir yanı sarp uçurum,
Bir yanı çılgın dağ doruğu.'

Oysa böyle yapmasam ben
Nasıl korurum içimdeki çocuğu?

Bir yanım çılgın nar ağacı
Bir yanım buz sarayı...


Murathan Mungan

Hiç yorum yok: