20 Ağustos 2009 Perşembe

Poz Kızları

Poz vermeyi beceremeyen bir insanım.En fazla biraz tebessüm edip hafiften dişlerimi gösteriyorum.Dişlerimin ortası aralık olduğundan onlarıda çok göstermek istemiyorum,tamamen göstermeyincede bu sefer dudaklarım komik oluyor.Kısacası poz verme becerisine sahip değilim.Etrafımdaki kadınlara bakıyorum sanki annesinden poz vererek doğmuş gibiler.Doğduklarında doktor kıçlarına vurunca ağlarken bile poz vererek ağlamış gibiler.Bu nasıl bir yetenektir böyle,bende de olsun isterim bu yetenekten ama maalesef aradığım yeteneğe şu an ulaşılamıyor.
Galiba bu yetenek biraz özgüven ve pratik işi.Kameraya bakarken bu resmi başkalarıda görecek benim hakkımda güzel düşünsünler diye düşünüyor olabilirler,poz veren mankenlerden kopya çekiyor da olabilirler.Ama içten gelen yeteneklerinide göz ardı edemeyiz.Benimde ayna karşısında poz denemelerim olmadı desem yalan olur.Ama henüz istediğim pozu yakalayamadım.Siz beni çaktırmadan çekin öyle daha doğal pozlar veriyorum...

Not:Erkekleride unutmamak lazım,kadınlardan daha meraklı oluyorlar sanki poz vermeye...

Güzel poz vermenin sırları için bakınız www.habercinim.com/haber_detayi.asp?id=3737

Hiç yorum yok: