17 Ağustos 2009 Pazartesi

Sevgi arsızı

Sevilmek için seven insanlar var.Karşılıksız sevgi nedir bilmeyenler var.Sevgiyi ticaret görenler var aramızda.Seni seviyorumu karşısındakindende beklediği için söyleyenler var.
Onlar hiç sevgi görmemiş yada sevgiye boğulmuş insanlar olmalı.Bu iki çizginin arasında kalanların durumu daha normaldir diye düşünüyorum.Her zaman ortacı olmak gerekir,aşırılıklar sapkınlıklar getirir.
Hiç ilgi görmemiş,sevgi görmemiş biri onu sevebilecek birini bulduğu anda yakasından düşmez,onu ne kadar çok sevdiğini,onsuz yapamayacağını söyler durur.Onun ilgisini kaybetmemek için uçlarda gezinir,dikkatini çekmek için rolden role girer.Bazen hastalık numarası yapar,bazen intihar edecekmiş izlenimi yaratır.Sırf o ilgiyi sevgiyi kaybetmemek için elinden ne gelirse yapar,dili hangi yalanları becerirse söyler.Karşı taraftaki zavallı insan ilk başta çok seviliyorum zanneder,gördüğü ilgi karşısında ne yapacağını şaşırır.Ve aklı başından giderek karşısındakine kaptırır kendini.Ama bazen tuhaf şeyler olduğunu düşünmeye başlar.Karşısındaki hep daha da fazlasını istemektedir.Yedikçe midesi genişleyen bu yüzdende hiç durmadan yiyen biri gibidir karşısındaki sevgi arsızı.Ne yapsa onu doyuramaz,hep daha fazlasını yapması gerekir.Sevgi arsızı sürekli ondan daha fazlasını ister,artık onu sevmesi yetmiyordur,onunla ilgilenmesi yetmiyordur o artık tek sevilen olmak istiyordur.
Bu öyle bir arsızlıktır ki tek olmayı istemenin bencilliğinde yanıp kavrulmaktadır.Sevgi artık tek taraflı işleyen bir yola dönmüştür.Arsızlık diz boyudur artık.Sadece ben olmalıyım demektedir arsız.Sadece ben.Yalnız beni görmeli gözlerin.yalnız bana konuşmalı dudakların,sadece ben olmalıyım kalbinde,geçmişini sil geleceğini unut.Heryerde ben olmalıyım artık demektedir.Arsızın karşısında ne yapacağını bilememektedir seven kalp.Ne yapsa olmuyordur.Kaçıp gitmek istiyordur bir tarafı ama gidemiyordur çünkü onu sevmiştir kalbi.Arsıza anlatmaya çalışır seninki sevgi değil bağımlılık der,nefes almam lazım yaşamam için der.Arsız "beni sevmiyorsun lanet olsun sana der,benim kadar sevmiyorsun "der.Seven kalp ne yapacağını şaşırır,çaresizce derdini anlatmaya çalışır ama arsız istediği gibi anlamada çok hünerlidir.Arsızın kendini acındırma,ağlama,isyan,sevgi sözcükleri her seferinde işe yarar.Sanırlar ki kalp kırıklarının üstü kolayca kapanıyordur.Her seferinde geçmişi unutup elele gözgöze bazende dişe diş kana kan yaşamaya çalışırlar.Ama seven kalp mutsuzdur aslında,nefes alamıyordur,o sadece arsızın değil arkadaşlarının,ailesinindirde.Ama arsız yalnız olmak istiyordur,yoluna çıkan herkesi ezip geçiyordur.Seven kalp hep mücadele eder,bazen siner geri çekilir,bazen gücünü toplar hücuma geçer.Sanar ki böyle geçip gidecek,mutlaka bir orta yol bulunacak sanar.Çünkü o gerçekten seviyordur.

Birgün sevgi arsızı kendine yeni bir seven kalp bulur,onun tüm sevgisini içine almak için başka bir diyara gider.

Hiç yorum yok: