30 Haziran 2010 Çarşamba

Joytürk

Joytürk,ara sıra dinlediğim bir kanal.Aslında sürekli aynı şarkıları çalmasa hep dinlerim, bu sıralar çoğunlukla Radyo Time dinliyoruz işyerinde.Ama konumuz Joytürkün hediyeleri.Hem de hediyesi tekne turu.Ben bu turu 2 defa kazandım ama gidemedim.Gece geç saatlerde bitiyor ve arabamda olmadığı için taksiyle eve dönmeye cesaret edemedim.Bu yüzden gidemedim.Kışın karaoke partileri hediye ediyor,onuda 1 kere kazandım ama ona da gidemedim.Demek ki ben kazanmayı seviyorum,kazandığımı kullanmayı değil :)

Belki buradan birisi sayemde nasiplenir,boğazda gece tekne turuna çıkar.Off ne eğlenceli olur,benim kazandığımda Sezen Aksu şarkıları çalıcaktı.Gece,mehtap ve Sezen...

Hediye kazanmak için http://www.listener-power.com/ot/reg/joy.turk buradan üye oluyorsunuz,gelecek anketi ve ek soruları cevaplarsanız kazanma şansınız yüksek.

İyi eğlenceler

Hiç yorum yok: