8 Haziran 2010 Salı


Tamam yazın yağan yağmuru,kışın açan güneşi,tatlıyla tuzluyu bir arada severim.Ama Haziran'da bu ne şimdi.Biliyorum Dünya'yı biz mahvettik,iklimlerin ayarlarıyla oynadık.
Küresel ısınmayla kavrulduk,eriyen buzullarla donduk.Ama artık biraz güneş çıksın.Hani Haziran ya artık,Mart desen değil,Nisan desen hiiç değil.Artık Nisan yağmurları Haziran'a alındı da haberim mi yok?
Nisan ben artık ne olduğumu bileyim,yazsam güneş açayım,kışsam yağmur olayım deyip bahar dengesizliğini Haziran'a mı pas attı.Haziran'da hayatıma biraz renk gelsin diye bir yakıp,bir yağmaya mı başladı yoksa.

  Hani iş çıkışı aydınlık oluyordu!
   Hani koşa koşa spora gidiyordum!
     Hani iş çıkışı açıkhavada oturuyorduk!
        Hani 2 litre su içiyordum!
          Hani azıcık kilo verdim diye beyaz giyiyordum!
            Hani pembe,morlu açık ayakkabılarımı giyiyordum!

Hiç yorum yok: