18 Eylül 2011 Pazar

Bir günlüğüne erkek olsam ne yapardım ?

İlk defa mimlendim, vladimir'e teşekkür ediyorum ve çok zor bir mim olduğunu belirtmeden geçmek istemiyorum :)  Bir günlüğüne erkek olsam ne yapardım ?
Dünya'nın erkekler için yaratıldığını düşünen biri olarak bir daha doğsam erkek olmak isterdim. Lükus hayat dedikleri erkekler için olsa gerek diyerek feminist damarımı ufaktan açık ederekten neler yapacağımı düşünmeye başlıyorum. İşin tezatı bu kadar erkek olmaya hevesliyken  aklıma erkek olunca  neler yapmak isteyeceğim pek gelmiyor.

Düşündüm düşündüm ve tatilde bir erkek olmnaya karar verdim.

Bir günlüğüne erkek tatilde...

3 tişört, 2 şort ,1 terlik ve 1 ayakkabıdan oluşan valizimi yarım saat içinde hazır ederek yola koyuluyorum. (Belirtmeden geçemeyeceğim bir kadın için bu iş 2-3 gün sürebilir) Otelime vardıktan sonra plaja iner göğsümü gere gere  denize girerim.Şuram buram göründü derdi olmadan balık gibi yüzerim sularda,sonra çıkar selülit,kıl tüy derdim olmadan yürüye yürüye atarım kendimi kumlara. Saçımı taramama da gerek yok tabii aman çilim çıkmadan hemen kremimi süreyim diye düşünmeme de gerek yok

Biraz güneşlenip uyuduktan sonra sıra etrafa göz atmaya geldi. Etraftaki güzelleri de süzüp göz zevkimi de tatmin ettikten sonra e biraz karnım acıktı tabii. Hop dedim bir çırpıda kalktım, üstüme bir şey almaya gerek olmadan doğru yemeğe. Erkek metabolizması daha hızlı çalıştığı için biraz fazla kaçırmamda sorun yok tabii. Odama gidip minik bavulumu açıp güzel bir tişört seçip şortumun üstüne giyip terliklerimle güzel bir kombin oluşturarak gecenin nabzını yoklamaya gidiyorum. Şimdi kadın olsaydım tek başıma gitmek zor olurdu tabii neyse ki erkeğim. Tek de olsam asla sorun olmaz,biraz eğlendikten sonra yine tek başıma sokaklarda dolaşa dolaşa otelime gidiyorum. Ve erkekliğin son anlarınında keyfini böyle çıkararak uykuya dalıyorum.

Hiç yorum yok: