28 Ocak 2010 Perşembe

Arada

Onları izlerdim televizyonda o kadar çok bilirlerdi ki,herşey hakkında fikirleri vardı.Çok gezmişler,çok okumuşlar dolayısıyla da çok biliyorlardı.Ben de onlar gibi olmak istiyordum.Ama ben ve benim gibilerin istediği şey sadece başka bir odanın kapısını açmak gibidir.Evet dünyanın senin bulunduğun odadan ibaret olmadığının farkındasındır diğer odaların kapısını açarsın ama sadece bir görünüp çıkarsın.Orada yaşamaya alışkın değilsindir,yapamazsın.Onlar hiç bilmediğin terimlerden,artistlerden,şarkıcılardan bahsederler.Sen ise o isimleri ya biryerlerden duymuş ya da ilk defa duyuyorsundur.Bir süre o odada yaşamaya çalışırsın ama aradaki farklılıklar buna engel olmaya başlar.Tekrar boynun bükük kendi odana dönersin.Ama orada da seni anlamazlar.Yabancı olursun onlara.Peki şimdi yerin neresidir.Başka bir oda arada bir oda bulmak lazım.

Hiç yorum yok: