15 Ocak 2010 Cuma

Makber

Bu kitabı, takip ettiğim bloglardan birinde görmüştüm.Hemen hevese kapılıp gittim aldım.105 sayfa olan incecik bir kitap,bir çırpıda okunabilir.Kağıt kalitesi oldukça iyi, bir sayfayı çevirirken elinizde iki sayfa gibi duruyor diyeyim daha net anlaşılır.
Daha ilk sayfalarda şaşırrtı beni oysaki şimdilerde nerdeyse haftada bir,iki haberlerde gördüğümüz hikayelerdendi ama yine de şaşırdım burada yazarı kutlamak gerekir.Sonraki sayfalarda da zaman zaman şaşırıp zaman zaman ağzım açık kaldı okuduklarım karşısında.Ama yine de çok havada kaldı,eksik olan birşeyler vardı.Bana göre o eksik gerçeklikti,eğer kitabın türü fantastik olsaydı gerçeklik beklemezdim ama konu bir hayat hikayesi olunca gerçek bekliyorum.Belki de gerçektir yazılanlar ama öylesine hiç inanmak istemiyorum,insan insanlığından bu kadar çıkmış olmamalı.Yazar sıradışı birşeyler yazmaya çalışmış evet bunu başarmış ama gerçek dozu yetersiz kalmış.

Hiç yorum yok: