18 Ocak 2010 Pazartesi

Pazartesi olmasından mı,soğuk bir kış gününden mi yoksa pms sendromundan mı bilmiyorum, belki de yükselen burcumun ikizler olmasındandır kendimi kötü ve dengesiz hissediyorum.Dün güzel bir günken akşama doğru nedensiz keyfim kaçtı, aslında tam olarak nedensiz değil birşey beceremediğimden sıkıldım ve ortamdan kaçtım.Ve bugün de sıkıcı birgün benim için.Yeşim Salkım benim için söylüyor hiççç keyfim yoook uzun zamandır,iyiyim dersen anlaa yalandırrr.

Bazı zamanlar kendimden nefret etme noktasına geliyorum,tüm diğer kendinden nefret edenler gibi başkalarından çıkarıyorum nefretimi.Saldırgan ve kibirli oluyorum,allah etrafımdakilere sabır versin :) Şakır şakır yağmur yapıyor,dışarı çıkmak istemiyorum ama bu dört duvardan ibaret zindan ofiste de olmak istemiyorum.Evime gidip sadece uyumak istiyorum.İnsan huzurlu bir evin kıymetini huzursuz bir ev(lilik)den sonra daha iyi anlıyor,başka türlüsü sadece anlamaya çalışmak oluyor.

Hiç yorum yok: