25 Ocak 2010 Pazartesi



Kimi insanlar vardır gözünüzün içine bakarak konuşur,kelimelerinizi kaçırmadan dinlerler.
Kimi insanlar vardır siz konuşurken siz hariç heryere bakarlar,karşıdaki adamı süzerler,aynaya bakıp güzeliklerini seyrederler.Cümlenin tam ortasında sussanız bile anlamazlar.Siz sadece dekorsunuzdur,sadece orada varsınızıdır o kadar.
Kimi insanlar vardır özen gösterirler size bir soru sorsanız hemen cevap verirler,ilgilenirler sizinle.
Kimileri vardır yanında ağlarsınız geçer geçer boşver der geçer giderler yanınızdan.

Geçen sene dost bildiklerimi çok sorguladım bu senede bu sorgulama devam ediyor.Ama en çok kendimi sorguluyorum,insanlara özen göstererek değer vererek yanlış mı yapıyorum diyorum.Biryerlerde yanlışlık olmalı ki anlatamıyorum kendimi.Derdimi anlatmak için çabalıyorum,zaman zaman hırçınlaşıyorum ama anlatamıyorum.Bazen hepsini silip hepsinin derdinden kurtulup yalnız kalmak istiyorum ama bu seferde yalnızlıktan korkuyorum.İnsanın doğumgününü kutlayan biri olmalı diyorum,arada buluşup kakara kikiri yapacağı birileri olmalı diyorum.Ama ben, bu dost bu arkadaş diye ayıramam ki.Dostum olmayanla paylaşamam derdimi,dostum olmayandan zevk alamam ki.Bu iki çizgiyi birbirnden ayırdığımda daha mutlu olacağım biliyorum.2010 yılının amacını belirledim.Dostumu arkadaşımı ayıracağım.

Hiç yorum yok: