15 Nisan 2010 Perşembe


Yıllar sonra memleketime gidiyorum.Konya,mevlanayla bütünleşen şehir.Bu aralar Elif Şafak sayesinde baya popüler olan güzel şehir.En son ortaokuldayken gitmiştim sanırım.Hem de trenle gitmiştim,tren boş sayılırdı ve koltuklarda yatarak gidip gelmiştim.Tren seyahati tadından yenmez birşey.Herkese tavsiye ederim,hele ki gündüz gitmek,heryeri görmek,fotoğraf çekmek... Maalesef bu sefer trenle gidemiyorum,bildiğin otobüsle gideceğiz kısmetse.4 kız toplanıp gidiyoruz,gitmeyi planlıyoruz.Hepimizi heyecan sardı,birimiz otel ,birimiz otobüs ayarlıyor.Zaten bana gezme de hemen atlar giderim.Yeni yerler görmek çok zevkli bir şey.Yolculuğu seviyorum,hemen telefonuma yolculuk şarkıları yüklemeliyim ve hemen kitap alıp okumalıyım.Kitabım Felsefenin Tesellisi,ne zamandır alıp okumak istiyordum.Kısmet Konyayaymış.Ve çoktandır aradığım ama bir türlü bulamadığım semazen kolye ucunu umarım Konya'da bulurum.Hele bir de semazenli bir yüzük bulursam değmeyin keyfime...

Hiç yorum yok: