6 Mayıs 2010 Perşembe

Hıdırellez


Dün ve bugün hıdırellez.Ben de birkaç gün önce öğrendim,sıkı takip etmem böyle şeyleri.Çok inandırıcı gelmez.İş arkadaşım sağolsun bana hatırlatır,ama bu sene aramız nane molla olduğu için hatırlatmadı.Ama kısmet bu ya yinede öğrendim :)

Herhalde içimdeki umutsuzluktan olsa gerek burnumun ucuyla baktığım,hıhhh diye kafamı çevirdiğim dilek dileme günleri birden ilgimi çekmeye başladı.Hani nerdeyse su birikintisine dilek dileyip para atacağım.
Neyse konuma dönersem dün gece isteklerimi bir kağıda hem çizdim hem yazdım.Kağıdı gül dibine gömmek ya da denize atmak gerekiyormuş.Ama nereden ben bulayım bunları,evimiz denize uzak (tabii isterdim deniz pencere uzaklığımda olsun ama olmuyor işte keşke deniz gören bir ev çizseydim :)) gül ağacı da oooo İstanbul'da ağaç mı kaldı.Anca belediye lale işini bırakıp güle başlarsa o zaman.

Planım sabah kağıdı yırtmaktı ama kaybettim.Evet dilek kağıdımı kaybettim,ee şimdi bu dilekler olur mu?Sabah elimdeydi unutmayım! diye bir yere koydum ama yine unuttum.Aman canım amaç niyet değil mi,niyet ettim bir kere Allah kabul eder mutlaka.Fakirin ekmeği umut işte sevgili okuyanlar.

Bir kere daha istek yapmıştık Hıdırellezde.Komşumuz evimizin balkonuna topladığım  taşlardan ev yapmıştı.Peki evimiz oldu mu? Evet oldu :)) Peki yıllarca kirada oturan bizin aklına neden daha önce gelmemişdi bu olay.Sanırım dileğin zamanının gelmesiyle ilişkisi var.Olacağı varsa oluyor yani,her şey kısmette bitiyor.Akşam annemle konuşurken taşları az topladın o yüzden ev küçük oldu dedi,keşke biraz daha toplasaydın dedi.Kısmetimiz bu kadarmış dedim.

Bende kağıdıma genişçe :) bir ev çizdim,içinde benim dışımda bir adam ve 2 çocuk vardı.Ve özellikle hepsinin yüzüne gülümseme kattım.Hatta adamın boyunu bile düşündüm :) (Galiba şu taş işinden fazla etkilendim) Önce rastgele çizdiğim için adamın boyu biraz kısa oldu,sonra onu karalayıp biraz daha uzun çizdim.Tabii içime de bir kurt düştü.Acaba karaladığım adama ne olacak :) ?
Resmimin yanınada huzur,sağlık,mutluluk,biraz da para yazdım :))

Allah kabul etsin...

Hiç yorum yok: