31 Mayıs 2010 Pazartesi

Yiğit Alıcı


Her ne kadar formatını tam olarak anlayamadıysam da görünce izlemeden geçemediğim bir program Evcilik Oyunu.Belki gerçek çiftler olsalardı daha inandırıcı olurdu.Programa fazla değinmek istemiyorum.Asıl konum Yiğit.Bu adamı tv de çeşitli programlardan biliyordum,özellikle müzik programlarından.

Ama nasıl bir adamdır yahu bu.Hiç gerçek gibi durmuyor ama bir o kadar da gerçek gibi.Sanırım benim gibi bir çok kadının ideal koca tanımını karşılıyor.Artık nasıl erkeklerden hoşlanırsınız sorusuna Yiğit gibilerinden diyeceğim :) Ekşi sözlükten Yiğit'le ilgili yazılanları okudum.Hep iyi,güzel şeyler yazılmış.Demek ki adam gerçekte de böyle.Boğa kadınları çok sabırlı,karşısındakinin mutluluğunu düşünen burçlardır.İnatlarını ve karamsarlıklarını göz ardı edersek gerçekten on numara kadınlardır.Meğerse erkek kısmıda öyleymiş.O zaman hemen boğa avına çıkıyoruz :)
Zaten gönlüm hep bir boğa erkeğini aramıştır,ne yazık ki  yol alsam da sonuca gelemedim.Belki kısmet bundan sonrayadır.

Yiğit'e tekrar dönersem anlayışlı,peygamber sabrına sahip,sevecen,mızmızlanmayan,derdini anlatabilen ama karşı taraf anlamayınca veya anlamak istemeyince üstelemeyen,diretmeyen,esprili,sıcak anlat anlat bitmez biri.Google araştırmalarıma göre evlenmiş ve ayrılmış.Valla böyle bir adam boşanınca insanın karşı tarafı suçlayası geliyor ama yanlış olur tabii ki.Mükemmele yakın insanların bile ilişkilerinde sorunlar olabilir.Yakınlaştıkça,derine indikçe insanın herkesin göremediği,bilemediği tarafları ortaya çıkabiliyor.Ama uzaktaki haliyle bende Yiğit'e 10 puan,10 puan.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Yazar cok tesekkurler...

Selamlar Ebru