27 Temmuz 2009 Pazartesi

Acı

Acı çektiğini görmekten zevk alıyorum.Hala beni sevdiğini bilmek ama sana yüz çevirmek büyük bir haz veriyor bana.Karşımda kıvranman,sevgi dilenmen iştahımı kabartıyor.Daha fazla acı çekmeni istiyorum.Geceleri ismimi haykırarak uyanmanı istiyorum,uykunun en can alıcı noktasında.Kara sevda çekmeni istiyorum.Berduş olmanı istiyorum,bana benzeyen her kadını ben sanmanı istiyorum,onların arkasından koşmanı dokununca sana baktıklarında ben olmadığını anlamanı istiyorum.Daha fazla acı çekmeni istiyorum.Belki o zaman acım hafifler,hayal kırıklarımın ucu alınır belki de.Belki hayata tutunmam,toparlanmam daha kolay olur.Hayallerimi sudan sebeplerle yıktığın için,küçük dünyamı zindana çevirdiğin için,zayıflığın için,rayından çıkarıp uçuruma süreklediğin için daha fazla acı çekmelisin.Kuru acı,saf acı,hatta ağlayamadığın bir acı olmalı bu.Orgazm için çırpınan,rahatlamaya çalışan ama başaramayan biri gibi,acıdan kıvranmalı ama ağlayamamalısın,içinde kalmalı gözyaşları.

Hiç yorum yok: