21 Temmuz 2009 Salı

Herneyse

Ve ben artık seninle yapamıyorum
Bir tanem elimde değiL
İstesem de yapamıyorum
Ve seni aramak gelmiyor içimden
Sarılsan da yalvarsan da yapamıyorum
inanamiyorum bu hale nasıl düştük bilemiyorum
Sen de mi bende mi
Her neyse, her kimdeyse neyse Bilemiyorum
Ve ben artık seninle yapamıyorum
Bir tanem bırak beni
istesem de istesem de yapamıyorum
Ve seni aramak gelmiyor içimden
Aşk sözlerin batıyor Eskisi gibi değil
Sarılsan da yalvarsan da yapamıyorum
inanamiyorum bu hale nasıl düştük bilemiyorum
Sende mi bende mi Her neyse, her kimdeyse neyse
Bilemiyorum
Her neyse


Zor bir itiraf,insan kendine bile itiraf edemezken ona bunları söyleyebilmek ne kadar ağır.Sevmeye çabalayan,sevmek için çırpınan bir yüreğin gerçeği kabullenişi.
Bazen kanmak,kandırılmak daha kolay geliyor.Böyle bir şarkı kulağına çalınır ve herşey darmadağın olur.Adeta kalbin dile gelmiş sana gerçekleri haykırmaktadır.Artık iki seçeneğin vardır,kulağına çalınan sesi duymamazlıktan gelmek ya da kalbinin itirafını aklınla onaylayıp diline söyletmek.

Hiç yorum yok: