17 Temmuz 2009 Cuma

Nasip değilmiş


Uzun zaman oldu resimlere bakmayalı.Oysaki mouse ile bir tıklamama bakar herşey,bir anda tüm resimler açılır önümde.Ama yüreğim kaldırmaz ki bunu.Küçücük yüreğim sıkışır,daralır,gözyaşlarım bedenime ağır gelir akar gider gözbebeklerimden aşağıya.Bitmedi mi gözyaşların diyeceksin...Gönül ağrım,kalp sızım bittiğinde belki yaşlarda biter.Ama daha bitmedi.Ağlamıyorum bu aralar saklı tutuyorum gözyaşlarımı.Oysaki ne çok ihtiyacım var hıçkırmaya.Sulandı gözlerim yine ama içime akıtmaya çalışıyorum.Kaçak bir iki gözyaşı için açıklamam,hastayım grip oldum oluyor.Fonda Özcan Deniz çalıyor.Nasip değilmiş vuslat...

Bir tarafım yalnız da ayağa kalkarım dinliyor,diğer yanım nasip değilmiş.


yok bir sitemim,hayatta herşey kısmet

soldu gençliğim ömrümü aşka ziyan ettim

ağla gönlüm nasip değilmiş vuslat

rahat uyu yar sana hakkımı helal ettim


bu da benden "sevinçlerimi ümitlerimle birlikte rafa kaldırdım"

Hiç yorum yok: