2 Temmuz 2009 Perşembe

Safran Sarı



Kitapçıları dolaşmayı çok seviyorum,kitap okumayı da çok severim.Romanlar pek ilgimi çekmez genelde felsefeyi,psikolojiyi romanlaştırarak anlatan kitapları severim.Bazen internetten araştırma yaparım,kim hangi kitapları okumuş neleri beğenmiş.Yine yaptığım bir araştırmayla kitap arayışına çıktım ama aradığım kitabı bulamadım maalesef.Başka bir kitap arayışına girdim,bir kitabın ilgimi çekip çekmeyeceğini arkasını okuyarak anlamaya çalışırım.Aslında birşey anlaşılmaz ama yinede okurum.Kitap fiyatları çok pahalı, 20 tl nin altında kitap yok neredeyse,sonrada korsan kitap almayın diyorlar.Üzgünüm pahalı olan kitapların korsanı varsa alıyorum,ama uygun fiyatlarda ise orijnalini alıyorum.Farkettim ki 10 tl olan küçük boylu kitaplar vardı,ufak tefek biri olduğum için genelde eşyalarımda tipime göredir.İşyerindeki hesap makinem bile küçücüktür,ama çok seviyorum onu.Bu kçük kitaplarıda çok beğendim,mutlaka birini almalıydım.Çantada taşınmaları da çok kolay olurdu.İnci aral ın safran sarı kitabını almaya karar verdim.Daha önce bu yazarın kitabını hiç okumamıştım.Kitap başlarda çok sıktı beni,çok detaya yer verilmişti ve detaylar genelde beni boğar.Bazı sayfaları atlasamda kitabı sonunda bitirdim.Okumasamda hayatımda birşey değişmezdi,okuyuncada değişmedi,sadece vaktimi değerlendirmiş oldum.Anladım ki romanlar bana göre değil.
Şimdi elif şafak ın aşk romanını okumak istiyorum,elif şafak ta hiç okumamıştım.Ama bu kitap oldukça farklı,şems var içinde şemsin 40 öğretisi.Okuyunca detaylarını yazacağım...

Hiç yorum yok: